سئو رایگان با کمترین هزینه

7 ابزار رایگان سئو برای جستجوی کلمات کلیدی راکت

پیش از آن که به معرفی این ابزار بپردازیم، باید بدانید به دلیل تحریم های موجود هنگام ثبت نام در لیست کشورها، کشور ایران وجود ندارد. اگر می خواهید در گوگل و Google Maps به کاربران نمایش داده شوید، این ابزار برایتان مناسب است. با ثبت کسب و کار خود در GMB می توانید اطلاعات کسب و کار خود را در اختیار مشتریان بگذارید و با آنها در تعامل باشید. به این ترتیب با هرجستجو مشتریان می توانند اطلاعاتی نظیر محل کار، شماره تلفن، ساعات کار و ... استفاده از تصاویر محل کار و شرکت تان می تواند به تکمیل پروفایل شما کمک کند.

برنامه‌ریزی منظم، استفاده از روش‌های اصولی و تحلیل مداوم روند پروژه‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که سوبلز را در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو قرار می‌دهد. برای انتخاب بهترین شرکت سئو سایت، ابتدا باید بدانید که کدام شرکت‌ها در این حوزه تجربه و اعتبار کافی دارند. انتخاب شرکت سئو مناسب برای بهینه‌سازی سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این انتخاب تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی سایت، جذب ترافیک و موفقیت شما در دنیای دیجیتال خواهد داشت. در ادامه، به معرفی 5 شرکت تخصصی سئو سایت می‌پردازیم که توانسته‌اند در این حوزه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند. ما در آکادمی آموزشی تریبون، یک نقشه یادگیری سئو برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان با آن همراه شوید.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که شما نمی‌توانید لوکیشن ایران را انتخاب کنید. یکی از شرط‌های لازم برای موفقیت در بازاریابی محتوایی این است که شما درباره موضوعات مورد نیاز و ترندهای روز صنعت خود اطلاعات کافی داشته باشید. در این راستا ابزاری به نام BuzzSumo وجود دارد و محتوایی را نشان می‌دهد که در رسانه‌های اجتماعی بر اساس موضوعات جستجوشده پرطرفدار است. در واقع شما با این ابزار دستتان برای ایده‌های محتوایی باز است و می‌توانید کلمات کلیدی پرجستجو در حوزه‌های مختلف را پیدا کنید. ابزار Local Search Results Checker کمک می‌کند تا موقعیت محلی خود را در نتایج گوگل و گوگل مپ بررسی کنید.

یکی از بهترین سامانه ها برای انجام این کار در مقطع کنونی دانست، گوگل آنالیتیکس نام دارد. برای استفاده از این قابلیت در بهبود سئو سایت خود، می‌توانید علاوه بر استفاده از افزونه‌هایی مانند Yoast Seo یا Rank Math، از ابزار اسکیما مارک آپ گوگل نیز در این لینک استفاده کنید. حال مقادیری که از شما خواسته شده را وارد نموده و کد HTML آن را ایجاد کنید. شما می‌توانید از ابزارهای صحت سنجی کدهای اسکیما نیز برای اطمینان از صحیح بودن کد اسکیما خود استفاده کنید. از این رو می‌توان گفت که انکر تکست به مانند یک لنگر کاربر را به سایت‌ها وصل می‌کند.

همچنین اعتبار سایت شما را در Moz، وضعیت بک‌لینک‌ها، سرعت سایت، کلمات کلیدی دارای رتبه و اشکالات فنی سایت و بسیاری از موارد دیگر را بررسی می‌کند. مراحل سئو سایت از چند بخش اصلی On page ،Off page و تکنیکال تشکیل شده است و برای سرعت‌بخشیدن به کار و بالابردن دقت در گزارش‌ها نیاز است تا از ابزارهای آنلاین و آفلاین سئو بهره بگیرید. در این بین، همچنین مهم است که نکات سئو را برای بهینه سازی محتوا در مقابل موتورهای جستجو نیز انجام دهید. به عنوان مثال تلاش کنید به اندازه یک صدم از تعداد کلمات مقاله خود، کلمه کلیدی اصلی را تکرار کنید. کلمات کلیدی مرتبط را به صورت پراکنده به کار برده و نسبت به غنی سازی محتوا که می‌تواند با اضافه کردن ویدیو، اینفوگرافیک، پادکست و غیره انجام شود، اقدام نمایید.

سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ابزارهای معرفی برند به مخاطبان و مشتریان است. از نسخه رایگان این ابزار تنها برای یک روز می‌توانید استفاده کنید و گزارش کاملی از وضعیت سئویی وب‌سایت به همراه اطلاعات فنی و توصیه‌هایی برای بهبود سئو دریافت کنید. برای این کار تنها کافی‌ست آدرس اینترنتی سایت را وارد کنید؛ هرچه نمره سایت به عدد 100 نزدیک‌تر باشد، بهتر است. ابزار Google Page Speed، توصیه‌هایی هم برای بهبود سرعت سایت ارائه می‌دهد. نکته مهم در استفاده از این ابزار، بررسی همزمان سرعت بارگذاری سایت در نسخه موبایلی و دسکتاپ است.

از  Keywords Everywhere برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای زمانی که شما در حال جستجو هستید استفاده می‌شود. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار محلی شما استفاده می‌شود. مگر اینکه بخواهید پولی را در کمپین‌های Google Ads صرف کنید.همچنین تجزیه و تحلیل حجم جستجو شما محدود به دامنه‌ها (به جای حجم دقیق جستجوی) محدود می‌شود. برای تجزیه و تحلیل حجم دقیق جستجو، ممکن است نیاز به یک ابزار دیگر، مانندRank Tracker  داشته باشید. این ابزار برای این است که تصمیم بگیرید که کلمات کلیدی را با SEO و PPC (پرداخت به ازای کلیک) هدفگذاری کنید.

ابزار اسکریمینگ فراگ به شما کمک می‌ کند تا مشکلات فنی پیش آمده را شناسایی کنید و محتوای صفحات خود را بهینه کنید. همچنین کمک می‌کند تا بررسی‌های مقایسه‌ای بین وب‌سایت‌های مختلف را انجام داده و الگوهای مشترک را شناسایی کنید. این کار می‌تواند در درک بهتر چگونگی موفقیت وب‌سایت‌های دیگر و چیدن استراتژی سئو کمک‌ کننده باشد. همچنین شما میتوانید با ورود به صفحه ی سئو تکنیکال (SEO technical) چیست؟  ۴ ابزار سئو تکنیکال را مورد بررسی قرار دهید. Google Search Console، یکی ازکاربردی ترین ابزارهای رایگان برای بهبود سئو است.

گوگل برای فهمیدن این موضوع شروع به شمارش کلمات کلیدی در متن ;vni و اگر این تعداد به اندازه استاندارد بود، تکرار می‌کنم به اندازه استاندارد بود، رتبه خوبی را برای آن در نظر می‌گیرد. هنگامی که کلمه کلیدی را برای صفحه خود در نظر میگیرید، گوگل باید متوجه شود که آیا محتوا نوشته شده مرتبط با کلمه کلیدی است یا خیر. از این رو یکی از مباحث مهم در آموزش سئو 0 تا 100، توجه به توضیحات متا است. به طور کلی مبحث بهینه سازی کدها یکی از مهم ترین موضوعات در آموزش سئو 0 تا 100 می‌باشد. برای درک اهمیت سرعت سایت بهتر است بدانید آمازون هر 100 میلی ثانیه تاخیر در لود شدن سایت را علت کاهش فروش یک درصدی این فروشگاه بیان کرده است. از سوی دیگر سرعت سایت برای کاربرانی که چندین نتیجه جستجو را باز می‌کنند و به سراغ سریع‌ترین تب می‌روند نیز مهم است و از این طریق ترافیک را افزایش می‌دهد.

در نهایت، به‌روز بودن مطالب یکی از مهم‌ترین دلایلی است که Free SEO Forever را به یک انتخاب متمایز تبدیل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، الگوریتم‌های موتورهای جستجو به‌ویژه گوگل به‌طور مداوم در حال تغییر و به‌روزرسانی هستند. آموزش‌های این منبع به‌طور مرتب با آخرین تغییرات هماهنگ می‌شوند، به این معنی که شما همیشه اطلاعات جدید و به‌روز را در اختیار دارید و می‌توانید با اطمینان از آنها در پروژه‌های خود استفاده کنید. وقتی اسم آموزش سئو رایگان وسط می‌آید، یکی از اولین پیشنهادها Free SEO Forever است. مثل این است که یک دوستی پیدا کنید که خودش تمام فوت‌وفن‌ها را بلد است و همه چیز را بدون هیچ چشم‌داشتی به شما یاد می‌دهد.

آن همچنین به شما پیشنهاداتی می دهد که می تواند به شما در رتبه بندی برای یک اصطلاح خاص کمک کند. دسته ها به شما این امکان را می دهند که به دسته بندی موضوعی خاصی که برای کسب‌ و کارتان مهم است، بپردازید. به عنوان مثال فرض کنید برای یک برند مراقبت از پوست بازاریابی می کنید. شما می توانید دسته بندی زیبایی را انتخاب کنید و لیستی از موضوعات در حال ظهور درباره آن موضوع را دریافت کنید. URL یک پست وبلاگ یا وب سایت خود را در این ابزار سئو وارد کنید تا به شما بگوید آن محتوا کجا به صورت آنلاین وجود دارد. ممکن است به نتایجی دسترسی داشته باشید که برای کمک به نظم بخشیدن به سئوی خود، باید آنها را آنالیز کنید.

اگر به برنامه نویسی سایت تسلط ندارید و سایت شما وردپرسی است می توانید با استفاده از افزونه‌ها کدهای سایت خود را بهینه کرده و سئو آن را ارتقا دهید. با اتمام مسیر یادگیری سئو، برای یادگیری مهارت‌های بیشتر یا عمیق‌تر شدن در یادگیری انواع سئو اقدام می‌کنید. با آشنایی ابتدایی از سئو، انواع آن را می‌آموزید و یک چارت از مسیر یادگیری برای شما ترسیم می‌شود. اینجاس که میگن، سئو از نون شب هم برای کسب و کارها تو سال 2024 واجب‌تره. اجازه دهید تا باهم به دنیای بی‌پایان دیجیتال مارکتینگ وارد شویم و کسب‌وکارتان را به اوج موفقیت برسانیم.

یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که به‌طور کامل فاکتورهای مختلف تجربه کاربری صفحات یا همان User Experience را آنالیز می‌کند، ابزار Lighthouse گوگل است. یکی از روش‌های موثر در سئو سایت‌ها، شناسایی و درک کلمات کلیدی LSI است. برای مثال اگر موضوع محتوای شما «لپ‌تاپ سامسونگ» است، کلمات LSI شما کلمات «خرید آنلاین لپ‌تاپ سامسونگ» هستند. برای بررسی این نوع از کلمات، کلمه اصلی مورد نظر را در ابزار LSIGraph وارد کنید تا کلمات مرتبط LSI آن را دریافت کنید. Ahrefs SEO Toolbar اکستنشنی رایگان برای مرورگر کروم است که آمار و اطلاعات مختلفی از فاکتورهای سئو را در اختیارتان قرار می‌دهد. این ابزار بهترین کلمات کلیدی دارای رتبه، موقعیت سایت در SERP گوگل، اطلاعات بک‌لینک‌ها و ریدایرکت‌های هر صفحه را نشان می‌دهد.

آنچه Free SEO Forever را از سایر منابع متمایز می‌کند، رایگان بودن کامل محتوای آموزشی است. برخلاف بسیاری از منابع که بخشی از خدمات خود را رایگان ارائه می‌دهند، این سایت تمام دوره‌های آموزشی خود را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در دسترس کاربران قرار داده است. اگر به دنبال منبعی هستید که هم جامع باشد، هم به‌روز و هم رایگان، Free SEO Forever انتخابی ایده‌آل برای شروع یادگیری سئو است. برای رسیدن به جایگاه بالا در نتایج جستجوی گوگل، به سئو و بهینه‌سازی اصولی وب‌سایت نیاز است. برای موفقیت در سئوی وب‌سایت می‌بایست به‌صورت مداوم و روزانه، وب‌سایت و جایگاه آن را در نتایج جستجوی گوگل بررسی کرد. ابزار Rank Math نوعی افزونه رایگان و بسیار قدرتمند سئو برای سایت‌های وردپرسی است که با ابزار و افزونه‌های زیادی که دارد، به بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می‌کند.

اگر سایت شما روی وردپرس اجرا می شود، باید Yoast ASAP را نصب کنید چون قوی ترین افزونه SEO در بازار و ۱۰۰% رایگان است. اما با Woorank یک چک لیست دقیق SEO دریافت می کنید که می توانید از آن برای رفع هر مشکلی که با آن برخورد می کنید، استفاده کنید. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید. اعتبار را می‌توانید به صورت ماهیانه (۱۶۰ هزار تومان)، فصلی (۴۲۰ هزار تومان)، نیم‌سال (۷۵۰ هزار تومان) و یکساله (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) بخرید. برای آشنا شدن بیشتر با متمم به صفحهٔ درباره متمم سر بزنید و فایل صوتی معرفی متمم را دانلود کنید و گوش دهید.

Cloudflare یک شبکه تحویل محتوا (CDN) است که با سرعت بخشیدن به وب سایت شما و محافظت از آن در برابر حملات مخرب کمک می کند. این سایت با ذخیره سازی وب سایت شما در سرورهای جهانی خود کاری می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند محتوای آن را از مکانی نزدیکتر به خود بارگیری کنند که سرعت بهتری دارد. با استفاده از ابزارهای وب مستر Ahrefs، می توانید بر سلامت سئوی وب سایت خود نظارت کنید، ببینید چه کسی به شما لینک می دهد و از رتبه وب سایت خود در گوگل مطلع شوید. بیش از نود چهار هزار سوال در حوزه سئو در Quora ارسال شده است که یک منبع عظیم از داده‌ها است. اگر موضوعات مرتبط مانند ابزارهای سئو ، موتورهای جست‌وجو و بازاریابی وب را اضافه کنید، احتمالاً هر سوال سئو شما قبلاً در این انجمن بزرگ پرسیده شده است. گوگل اسکیل‌شاپ یک دوره آنلاین گسترده ارائه می‌دهد که به شما یاد می‌دهد چگونه می‌توانید از آنالیتیکس به بهترین شکل استفاده کنید.

ما در مجموعه SEOEDU به آموزش حرفه‌ای سئو سایت پرداخته‌ایم و اطلاعات و نکات بسیار مهمی در مورد آن به شما آموزش داده‌ایم. اگر میخواهید سایت خود را بهینه کنید و در قبال آن هزینه زیادی پرداخت ننمایید، پیشنهاد می‌کنیم از محصول آموزش جامع سئو ما استفاده کنید. خوب با توجه به گذر زمان و میزان افزایش خرید‌های اینترنتی توسط مردم باید گفت الان گوگل جزو بهترین راه‌های کسب درآمد می‌باشد. شما زمانی می‌توانید از گوگل درآمد داشته باشید که سایت خود را سئو کرده باشید و در نتایج اول گوگل قرار گرفته باشید. با استفاده از سرچ کنسول می‌توان متوجه رفتار کاربرها شد و همچنین اگر مشکلی برای سایت به وجود آمده باشد، گوگل آن را اطلاع می‌دهد. فرض کنید صفحه‌ای تبلیغاتی یا مهمی دارید که می‌خواهید کاربر را در هنگام ورود به پیج‌های دیگر سایت خود به آن هدایت نمایید.

در این روش شما در گوگل و یوتیوب جستجو می‌کنید و نتایج مربوط به سئو را مطالعه کرده تا بر این مهارت مسلط شوید. با این حال روش‌های زیاد و اطلاعات بسیار بیشتری که در نتایج مشاهده می‌‌کنید را تست و بررسی می‌نمایید. در بحث آموزش سئو مبتدی و شروع یادگیری سئو، شما می‌توانید از دو مسیر زیر برای یادگیری خود استفاده نمایید که هر کدام مزیت و معایب خاص خود را دارند. مثلا اگر عبارتی مانند “دوچرخه کوهستانی” یا “گوشی سامسونگ a24” را سرچ کنید، ممکن است سایت‌هایی از برندهای کمتر شناخته شده را مشاهده کنید که به صورت اختصاصی روی این حوزه کار کرده‌اند. آشنا کردن چشم مخاطبان با URL سایت نیز می‌تواند به مرور زمان جامعه هدف را با سایت آشنا‌تر کند. از این رو گاهی سئو کار‌ها دامنه سایت را به عنوان انکرتکست انتخاب می‌کنند.

همچنین این ابزار کلمات کلیدی مشابه را نیز به شما نشان می دهد، در نتیجه کلمات کلیدی بیشتری را پیدا خواهید کرد. یکی از ابزارهای کاربردی حوزه دیجیتال مارکتینگ و البته سئو که در خارج از کشور بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزار Marketing Miner است. یکی دیگر از ابزار‌های مهمی که باید سئوکاران قبل از انتشار مطالب بر روی سایت از آن استفاده کنند. این پلاگین یکی از کلیدی‌ترین افزونه‌هایی است که می‌توانید برای بهبود سئو سایت خود به طور رایگان آن را مورد استفاده قرار دهید. این ابزار کمک می‌کند تا وضعیت محتوای خود را از نظر سئو و خوانایی با یک امتیاز درک کنید. همچنین تنظیماتی را برای بهبود سئو سایت، ریدایرکت‌ها، ساخت سایت مپ و ویرایش فایل ربات سایت و غیره در اختیارتان قرار می‌دهد.

همچنین این ابزار قابلیت مقایسه دو کلمه کلیدی را نیز برای شما فراهم کرده است. برای مثال می خواهید ببینید کلمه فروشگاه ساز بیشتر سرچ می شود یا فروشگاه اینترنتی، کافیست این دو کلمه را در سایت وارد کرده و تفاوت آن دو را بررسی کنید. فرایند سئو و بهینه سازی سایت مسیری است که از طریق بهبود کیفیت سایت باعث می شود جایگاه آن سایت در موتورهای جستجو ارتقا پیدا کند و رتبه اش بالاتر برود. الگوریتم های گوگل همواره در حال چک کردن سایت های مختلف و تعیین سطح کیفیت آن ها هستند. سرعت لود شدن سایت، بهینه بودن عکس های سایت ، کیفیت محتوا،کاربر پسند بودن و بسیاری موارد دیگر از جمله فاکتورهایی است توسط الگوریتم های گوگل مورد بررسی قرار گرفته می شوند. در هر کسب‌وکاری استفاده از ابزارهای کمکی برای بهبود سرعت و دقت انجام کار، لازم و ضروری است.

اگر هنوز در ابتدای راه هستید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، سایت ریراکو سئو مثل مشاور شخصی عمل می‌کند که تمام منابع موجود را برای شما بررسی و مقایسه می‌کند. این وب‌سایت خودش دوره‌های آموزشی مستقیم ارائه نمی‌دهد، اما اطلاعات جامعی درباره دوره‌های مختلف در ایران، از جمله ویژگی‌ها، محتوا و سطح هر دوره، ارائه می‌دهد. ریراکو سئو به شما کمک می‌کند بر اساس نیازها، بودجه و سطح دانش خود، بهترین منبع را انتخاب کنید. این منبع به‌ویژه برای کسانی که نمی‌خواهند زمان زیادی را صرف جستجوی بهترین دوره کنند، بسیار کاربردی است. البته دقت داشته باشید که این سایت فقط به مقایسه و معرفی می‌پردازد و اگر به دنبال یک دوره واقعی هستید، باید به منابعی که معرفی می‌کند مراجعه کنید.

اگر نگاهی کلی به موضوعاتی که در این بروزرسانی آورده شده‌اند بیندازیم، متوجه می‌شویم که گوگل هدف از فاکتور تجربه را بیشتر برای افزایش کیفیت محتوا و درک آن آورده است. در کنار این موارد، گوگل اعتماد (T) را نیز مجددا به عنوان مهم‌ترین فاکتور در بین این شاخص‌ها ذکر می نماید. به عنوان مثال، یکی از بهترین پیشنهادها استفاده از Google search central، بخش بلاگ وب سایت‌هایی مانند Sermush، neilpatel، اچرف یا دنبال کردن متخصصین سئو مانند پیج جان مولر است. همچنین مجموعه آموزش‌های رایگان بسیار زیادی در بخش بلاگ و صفحه آموزش سئو مجموعه SEOEDU قرار داده شده‌اند که سعی شده است به روزترین مطالب براساس مستندات گوگل در آن گذاشته شوند. به طور کلی می‌توان گفت که ریپورتاژ خبری برای سئو خارجی بسیار مناسب است و می‌تواند گزینه‌ی خوب و ایده آلی برای بک لینک‌ها باشد. در آموزش صفر تا صد سئو تا حدودی با اهمیت بک لینک‌ها آشنا شده‌اید و اکنون می‌توانید میزان اهمیت ریپورتاژ را بهتر درک کنید.

سپس این ابزار دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه سئو داخلی و خارجی سایت خود را بهبود ببخشید. این ابزار همچنین یک گزارشی از سئو داخلی (on-page SEO) به شما ارائه می دهد که عنوان، توضیحات متا، تعداد کلمه، هدرها یا سرصفحه ها، برچسب های Hreflang، تگ های کنونیکال و تگ های  OG صقحات وب را شامل می شود. URL یا همان آدرس اینترنتی صفحه یا سایت مورد نظر را وارد کنید تا این ابزار سئو، زمان بارگیری و عملکرد آن URL را در دسکتاپ و موبایل تست کند. این ابزار دقیقاً به شما می گوید که سرعت بارگذاری سایت با توجه به معیارهای مختلف چقدر طول می کشد، و همچنین زمینه هایی را برای بهبود مشکلات سئو سایت تان (در صورت وجود) پیشنهاد می دهد. این ابزار شباهت زیادی به ابزار تست استراکچر دیتای گوگل دارد و نحوه استفاده از آن بسیار راحت و ساده است.

همچنین هر هفته یک وبینار آنلاین پرسش و پاسخ میتواند گزینه خوبی برای مطرح کردن مسائل مهم شما باشد. درسته که این دوره به عنوان یک دوره سئو مقدماتی شناخته میشه ولی به این معنا نیست که شما اطلاعات ناقصی از سئو دریافت میکنید. ما در این دوره تا جایی که توانستیم در هر ۳ حوزه Offpage – Onpage – technical  ویدیوهای آموزشی تهیه کردیم. پس از این دوره میتونید برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو تکنیکال دوره سئو تکنیکال را تهیه کنید یا سایر دوره ها. با توجه به مفید بودن تمامی بخش های این دوره، تمرین کردن هر کدام از موضوعات آموزشی چندین ساعت زمان خواهد برد. پیش بینی میشود در صورتی که بصورت مداوم این دوره را مشاهده و تمرین کنید پس از بازه ی زمانی ۲ ماهه میتوانید به سطح مورد نظر برسید.

روی پیشنهادها کلیک کنید تا اقدامات پیشنهادی دقیق در مورد کاری که باید در ادامه انجام دهید را ببینید. اگر علاقه مند به انجام تمام کارهای بالا برای Bing هستید، به جای آن از ابزار وب مستر Bing استفاده کنید. اگر لینک سازی را در مقیاس انجام می دهید، می توانید از ایمیل یاب انبوه Hunter.io برای پیدا کردن و تأیید آدرس های ایمیل به یکباره استفاده کنید. Backlink Checker همچنین متن لنگر لینک (anchor text) را به شما نشان می دهد. این کار به شما کمک می کند بفهمید چگونه یک لینک به دست آمده است و می تواند به شما کمک کند فرصت ها را به راحتی تشخیص دهید. ببینید رسیدن به ۱۰ نتیجه جستجوی برتر برای هر کلیدواژه چقدر سخت خواهد بود.

داده‌های مختلف از گوگل، Mailchimp، توییتر، فیس بوک اینسایت «Facebook Insights»، گوگل آنالیتیکس و غیره را در یک داشبورد واحد جمع‌آوری می‌کند. شما می توانید نحوه نمایش کسب و کار محلی خود را در Google Search و Maps مدیریت کنید. به کمک ابزار Meta Description Generator می توانید توضیحات متا سازگار با سئو را ایجاد کنید. تولید کننده رایگان عنوان Ahref با کمک هوش مصنوعی، برچسب های عنوان را برای شما می نویسد. برای مشخص کردن زبان و هدف جغرافیایی یک صفحه وب، تگ های hreflang ایجاد کنید.

سئو یا SEO مخفف کلمه search engine optimization می باشد و به مجموعه اقداماتی می‌گویند که با استفاده از آن ها می‌توانید وب‌سایت خود را بر روی کلمات کلیدی مورد نظرتان به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. در این مطلب ما قصد داریم تا یک دید کلی از آموزش سئو را در ذهن شما ترسیم کنیم. از سوی دیگر آموزش کسب درآمد از سئو می‌تواند دریچه‌ای از مهارت‌ها و فرصت‌ها را باز کند که هرفرد بسته به توانایی خود، قادر است به نحوی از آن استفاده نماید. آموزش سئو می‌تواند شما را به یک متخصص سئو برای ارائه خدمات آنلاین بهینه سازی سایت تبدیل کرده یا آنکه درآمد و فروش‌تان را از طریق سئو سایت‌های فروشگاهی،‌ شرکتی و برندسازی آنها بیشتر کند. این کار هم به صورت پروژه‌ای، سهیم شدن در سود فروش (گرفتن پورسانت)، هم با آموزش و یا ارائه خدمات مشاوره سئو قابل انجام است.

این اطلاعات می‌توانند به متخصصان سئو کمک کنند تا صفحاتی که نیاز به بهبود دارند را یافته یا استراتژی‌های سئوی خود را بهبود ببخشند. با استفاده از Site Auditor، می‌توانید به تجزیه و تحلیل کاملی از وب‌سایت خود بپردازید و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنید. این ابزار به صورت یک کراولر عمل می‌کند و اطلاعاتی مانند عنوان صفحه، متا دیسکریپشن، تگ‌های هدر، وضعیت کلمات کلیدی، نقشه سایت، فایل robots.txt و سایر جزئیات فنی را تحلیل می‌کند. وب سایت‌هایی که با عنوان Site Audit شناخته می‌شوند، تجربه کاربری و طراحی سایت شما را از دیدگاه‌های مختلف نظیر سرعت سایت، مشکلات برنامه نویسی، لود فایل‌های مالتی مدیا، ریسپانسیو و غیره ارزیابی می‌کنند. در صورتی که بهینه سازی سایت شما به درستی انجام شده باشد، که این بخش مرتبط با سئو تکنیکال است، نمرات خوبی را در ارزیابی سایت خود با کمک پلتفرم‌های حسابرسی سایت (Site Audit) دریافت خواهید کرد. از جمله این پلتفرم‌ها می‌توان به Google PageSpeed و GTmetrix و Ahrefs Site Audit اشاره نمود.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/