درباره خودرو mvm x22 2022-07-19
ام وی ام X22 ؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید
شتاب صفر تا صد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو چیزی حدود ۱۴ ثانیه ذکر شده که قاعدتا پاسخگوی انتظارات خانوادگی خواهد بود. بعد از اینکه پدال گاز mvm x22 pro را فشار دهید متوجه خواهید شد که علیرغم حذف یک سیلندر موتور، شتاب اولیه چندان تغییر نکرده و همان کارایی متعادل و متناسب با نیازهای شهری و خانوادگی را ارائه میدهد. ضمن آنکه گیربکس سی وی تی هم به صورت نرم و با دقت کافی نسبت به اشاره شما روی پدال گاز واکنش نشان میدهد و عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش میگذارد. امویام ایکس ۲۲ دستی ساده با قیمت ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، امویام ایکس ۲۲ دستی اسپرت با قیمت ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه میشوند. قیمت امویام ایکس ۲۲ اتوماتیک ساده ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و امویام ایکس ۲۲ اتوماتیک اسپرت ۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
نمونهی دندهاتوماتیک X22، قیمت پایهی حدود ۱۸۸ میلیون تومان خواهد داشت که با آپشنهای کامل، ۱۹۸ میلیون تومان فروخته میشود. به هر روی مدیران خودرو قیمتی در حدود 600 تا 640 میلیون تومان را برای این کراس اوور کامپکت شهری در نظر گرفتهاست (بسته به نوع خرید و شرایط فروش اعلامی) که البته رقمی نسبتا بالا در شرایط فعلی بازار محسوب میشود. چری ایکس ۲۲ نیز بهعنوان یک خودرو چینی ۲۰۰ میلیونی، سال گذشته بیش از ۲۱ هزار دستگاه فروش داشت. این محصول شهری و کوچک در چین و باقی مناطق جهان هم حدود دو برابر ایران فروش داشته تا درمجموع سالانه این خودرو به تعداد بیش از ۶۰ هزار دستگاه تولید شود.
قیمت خودرو امویام X22 PRO MT
هر چند پیشرانه این خودرو از نظر قدرت و گشتاور عملکرد چندان رضایت بخشی ندارد؛ اما باید مصرف سوخت نسبتا پایین را در ردیف مزایای MVM X22 قرار دهیم. این یعنی با یک باک پر میتوانید تا 830 کیلومتر با این خودرو رانندگی کنید که عدد قابل توجهی است. ام وی ام X22 پرو طبق آمار واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو، کمهزینهترین خودرو در میان محصولات این شرکت است.
یک خط افقی در انتهای گلگیر جلو آغاز شده و تا گوشه چراغ عقب امتداد مییابد. گرچه دامنه تحولات داخل ماشین x22 پرو گستردهتر است اما لزوما دلچسبتر به نظر نمیرسد. طراحان نیت خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در کابین قدیمی این خودرو داشتهاند، اما متاسفانه در عمل طرح داشبورد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خیلی جذاب و عامهپسند از آب درنیامده است. شیوه طراحی نامتقارن و استفاده نسبتا نابجا از اشکال هندسی و زوایای تند در داشبورد، موجب شده تا این بخش علیرغم بهرهمندی از الگوی جدید و خلاقانه، خیلی زیبا و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی احساس نشود. شرکت چری در یکی دو سال اخیر روی خودروهای خود امکانات جانبی رفاهی یا همان آپشنهای زیادی تعبیه میکند. این امکانات در برخی نسخههای خودروهای شاسی بلند چون تیگو ۵ به حد عالی خود میرسد.
اما با توجه به عدم ارائه طرح فروش قسطی این محصول در سال ۱۴۰۳، اطلاعات هم درباره آن در دسترس نیست. قطعاتی نقره ای در گوشه سپر جلو قرار گرفته و به همراه چراغ های مه شکن به زیبایی نمای جلوی ماشین دامن زده است. سپر جلوی ماشین طراحی تحسین آمیزی دارد و دارای یک فضای خالی برای قرار دادن پلاک می باشد که همین عاملی برای زیبا تر شدن می باشد. برای همه ی افراد فضای داخل خودرو یکی از معیار های اساسی محسوب می گردد، زیبایی و مدرن بودن کابین می تواند چشم همه خریداران را به خود جلب نماید. همواره میتوانید جهت انجام سرویس و تعمیرات تخصصی خودرو به مجموعه “امداد مدیران خودرو” مراجعه نمایید. البته باید تاکید کرد که هندلینگ و پایداری خودرو برای انجام مانورهای عادی و رانندگی روزمره قابل قبول به نظر می رسد و مهندسان چینی با سفت تر کردن فنربندی از حرکات گهواره ای بدنه (بادی رول) کاسته اند.
معرفی مطمئنترین خودروها به نسبت مبلغ پرداختی؛ حکمرانی بلامنازع ژاپن!
فراموش نکنیم، حجمدهی بسیار خوبی در بخش جلوی این خودرو وجود دارد که با خطوط روی کاپوت و جایگذاری چراغ، تقویت میشود. به طوری که این شرکت توانسته با اطلاعرسانی سریع، پاسخگویی مناسب در نمایندگیها، تنوع در شرایط فروش و متناسب بودن قیمت محصولات خود نسبت به رقبای داخلی خود امتیازات بالاتری بگیرد. در نتیجه میتوان گفت که یافتن لوازم یدکی ام وی ام X22 به عنوان یک خودروی خارجی کار سختی نیست. پیشرانه ام وی ام X22 در شرایط رانندگی شهری بهخوبی از پس سرعتهای پایین و متوسط برمیآید. با توجه به حداکثر گشتاور در 2750 دور در دقیقه، این خودرو در سرعتهای پایین عملکرد مناسبی دارد، اما زمانی که نیاز به شتابگیری سریع یا حرکت در شیبهای تند دارید، این موتور با کمی کندی عمل میکند.
در حال حاضر اکسلنت PRO در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۱۳ میلیون تومان داشته و نسخه کارخانهای آن ۶۰۶ میلیون تومان داد و ستد میشود. ام وی ام X22 پرو (IE) نیز در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۳۰ میلیون تومان داشته و قیمت کارخانهای آن ۶۴۱ میلیون تومان است. موتور بکار رفته روی ام وی ام X22 پلاس یک لیتری 3 سیلندر توربوشارژ است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخهای جلو تحویل میدهد.
ام وی ام X22 یکی از خودروهایی است که در سالهای گذشته همواره در معرض نقدهای تند و تیز بهدلیل عملکرد نهچندان رضایتبخش پیشرانه قرار داشته است. خیلی از رانندگان معتقدند که برخلاف ظاهر اسپرت و مدرن، این خودرو توان شتابگیری ایدهآل ندارد. اگر بهدنبال خرید یک کراس اوور هستید و در عین حال محدودیت بودجه اجازه نمیدهد که بهسراغ خودروهای گران قیمت بروید، MVM X22 یکی از گزینههای جدی پیش روی شماست. مصرف سوخت امویام X22 پرو دندهای در حالت ترکیبی حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده شده و باک سوخت آن نیز ظرفیت ۵۱ لیتر دارد. این مصرف نسبتا اقتصادی، با توجه به موتور تنفس طبیعی خودرو، راندمان مناسبی را برای رانندگی روزمره و همچنین مسافتهای طولانی به ایجاد میکند. اهرم تعویض دنده هم نرم و بدون لقی کار میکند و پاسخ مناسب برای رانندگانی است که همچنان رانندگی با گیربکس دستی را دوست دارند.
شرایط فروش x22 پرو مدیران خودرو اقساطی و نقدی، از طریق بخشنامه مربوط به هر طرح منتشر می شود. این بخشنامه ها در سایت شرکت به نشانی mvmco.ir قرار می گیرند تا مشتریان اطلاعات کاملی درباره خودرو داشته باشند. زمانی که پای در کابین ام وی ام ایکس ۲۲ اسپرت اکسلنت میشویم، کیفیت مطلوب مواد مورداستفاده را میتوان اولین نکته قابلتوجه درباره کابین ام وی ام X22 دانست. در مرحله بعد راهی یکی از مجموعههای تفریحی کوهستانی تهران شدیم تا دریابیم مرکب جوانمان در جادههای پرپیچوخم و پُرشیب و مناطق سنگلاخی چند مرده حلاج است. در اولین سربالایی تیز پدال گاز را تقریباً تا انتها پایین بردم و جعبهدنده با دو معکوس سنگین (و درگیر کردن دنده یک) دور پیشرانه را در حدود ۵۰۰۰ نگه داشت و مسیر بدون کمبود یا ضعفِ کشش طی شد. با نزدیک شدن به یک پیچ تند سرعت را اندکی کم کرده و فرمان را با شدت زیادی چرخاندم.
این چینی پرمدعا طی مسیر مذکور آنقدر وادار به معکوس کشیدن، کاهش سرعت، شتابگیری، تغییر جهت و پیمایش شیبهای ممتد شد که چارهای جز بروز “تمام آنچه در چنته دارد و از دستش برمیآید” نداشت. آیا خودروی ایکس 22 پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است. در همین راستا توجه شما را به مهمترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب میکنیم. MVM X22 Pro با الهام از مدلهای کرهای نظیر هیوندای کونا، طراحی مدرن و جذابی دارد.
چندین قسمت مانند داخل در، زیر داشبورد و غیره برای قرار دادن وسایل ریز تعبیه شده است که می تواند در مسافرت ها بسیار کارآمد نیز باشد. در این خودرو گوشی های هوشمند می تواند به وسیله بلوتوث به نمایشگر متصل شده و کاربردی متنوع برای سرنشینان ایجاد نماید. رنگ این قسمت نرم مانند متمایز از رنگ جلوی داشبورد بوده و باعث جلوه دو چندان آن نیز شده است. این خودرو ارتفاع کف تا سطح زمین مناسبی داشته که باعث تعادل داشتن آن نسبت به دیگر وسایل می شود، ارتفاع کف تا زمین معادل 18.5 سانتی متر می باشد.
من دوسال هست که این ماشین رو دارم و قبلا اسپرتژ و ۲۰۶ داشتم ، بنا به قیمتش راضی هستم .توی این دوسال فقط سرویس های روتین رو انجام دادم . مسافرت و مسیر کوهستانی هم زیاد رفتم ، مسلما شتاب هیجان انگیزی نداره ، اما برای من که رانندگی معقولی دارم ، ماشین حیلی راحت و نرمی هست و به نظر من خیلی بهتر از ماشین های ایرانی هست . داخل کابین خودرو هم هر چند با فضای نسبتا جمع و جور طرف هستید؛ اما استفاده جسورانه از خطوط شکسته بههمراه صندلیهای چرم و نشانگر آمپر خلاقانه باعث شده تا ظاهر اسپرت در نمای داخلی را هم شاهد باشیم. اصولا کراس اوورها بهمنظور کاهش حرکات عرضی بدنه و مهار اتاق خودرو حین عبور از پیچها، از سیستم فنربندی نسبتا خشکتری نسبت به خودروهای سدان برخوردار هستند تا تعادل خودرو در این مواقع بهخوبی حفظ شود.
در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغها، جلوپنجره و سپر جلو است. همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی اتوهلد در کنار فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است. طراحی کلی کابین شامل داشبورد و مجموعه نشانگرهای سرعت سنج و دورسنج موتور به همراه مانیتور ۹ اینچی در بخش مرکزی به کلی تغییر کرده و نسبت به مدل قدیمی کاملا به روز و ارگونومیک به نظر میرسد. چنین رقمی در مقام مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار٬ رقم مناسبی محسوب میشود اما در استانداردهای جهانی عملکردی کاملا معمولی برای سیستم ترمز محسوب میشود. مهمترین امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل سیستم کنترل پایداری، TPMS و دو کیسه هوا است.
برای عبور از سربالاییها یا شتابگیری در سرعتهای بالا، این خودرو ممکن است نیاز به دور موتور بالاتری داشته باشد که میتواند به کاهش راندمان سوخت منجر شود. زیر کاپوت بلوک چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ مجهز به فناوری DVVT با حجم دقیق ۱۴۹۷ سیسی آرمیده که حداکثر ۱۰۵ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۳۵ نیوتنمتر گشتاور در ۲۷۵۰ دور بر دقیقه تولید میکند. در ادامه این پیشرانه جعبهدنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار (فاقد حالت تعویض دستی) قرار میگیرد تا ارقام مذکور را مستقیماً به محور جلو برساند.
از نظر طراحی، ام وی ام X22 پرو نسبت به نسل قبلی خود بهروز تر شده و ظاهر اسپرتی و هوشمندتری به مشتریان عرضه میکند و مشتریان جوان، خصوصا در میان زنان توجه بیشتری به این خودرو داشتهاند. چراغهای زیبا در کنار جلو پنجره و سپر اسپرت نمای زیبایی را برای ام وی ام ایکس 22 بهارمغان آوردهاند. البته در نمای پشت خودرو میتوان انتقاداتی را به طراحی این ماشین وارد کرد؛ چراکه تناسب چندانی با نمای جلوی خودرو ندارد. ام وی ام ایکس 22 یکی از محصولات نسبتا ارزانقیمت و البته پرطرفدار شرکت مدیران خودرو است که با وجود مزایای زیاد، عیبهایی هم دارد. سیستم کنترل پایداری، طبق آمار، میتواند تا 30 درصد از واژگونی و تا 60 درصد از انحراف خودرو هنگام از دسترفتن کنترل از سوی راننده جلوگیری کند. در طراحی داخلی امویام X22 پرو، با وجود استفاده از پلاستیک خشک، تلاش شده است حس اقتصادیبودن به سرنشینان القا نشود.
همانطور که می دانید،امروزه انواع متفاوتی از خودرو ها توسط شرکت های گوناگون طراحی و تولید گردیده اند که از محبوب ترین آن ها می توان به خودروی mvm اشاره نمود. در تیپ «اسپرت» علاوه بر سقف مشکی، حالت رانندگی اسپرت نیز برای تنظیم پیشرانه تعریفشده. پس از تحلیل قسمتهای مختلف بالاخره وقت آزمون رانندگی و مهک زدن تواناییهای حرکتی این چینی پرمدعا(!) فرا رسید.
سیستم کنترل باد تایرها (TPMS)
یکی از معضلاتی که پروسه تولید چری ایکس ۲۲ را در بازارهای نوظهور با مشکل مواجه کرد، شکسته شدن پدال این خودرو در حین یک آزمایش رانندگی در روسیه بود که باعث به وجود آمدن حواشی بسیاری برای کراساوور کوچک شرکت چری شد. این خودرو در دسته هاچبک کراسهای کلاس B قرار میگیرد و با ارائه امکانات مناسب و ظاهر اسپرتتر نسبت به مدلهای پیشین، توانسته توجه بسیاری از علاقهمندان به خودروهای اقتصادی و شهری را به خود جلب کند. امویام X22 پرو دندهای، علاوهبر تطابق با نیازهای شهری، گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی در جادهها نیز محسوب میشود.
همچنین اگر همانطور که در بالا اشاره شد، خودروهای وارداتی باکیفیت از برندهای معتبر در رنج قیمت ایکس ۲۲ پرو حضور پیدا کنند، آن وقت نمیتوان مشتریان را به خرید این خودرو با قیمت فعلی توصیه کرد. به طور کل مصرف سوخت پایین، طراحی ظاهری مدرن، توان فنی متعارف، عملکرد مناسب گیربکس و صندلی راحتتر، از مزیتهای این کراس اوور جدید نسبت به نسخه قبلی به حساب میآیند. اما پیشرانه توربوشارژ با حساسیت بیشتر نسبت به بنزین و قیمت نسبتا بالای ایکس۲۲ پرو را هم میتوان در رده نکات منفی این خودرو دستهبندی کرد. با توجه به افزایش تقاضا برای خودروهای شاسیبلند و کراساوور در سراسر جهان، شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه خودرو MVM X22 در سبد محصولات خود کرده است. این خودرو در سگمنت کراساوورهای شهری کوچک قرار دارد و به پیشرانه ۱۵۰۰ سیسی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار مجهز است. MVM X22 با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه میشود و گزینههای متنوعی از نظر فنی و رفاهی ارائه میدهد که مناسب مصرفکنندگانی با بودجههای مختلف است.
آیا ام وی ام X22 ارزش خرید دارد؟
این کراس اوور جمع و جور شاسی بلند نما، ارزش خرید یا جایگزینی با پژو ۲۰۷ دندهای را دارد؟ مزایا و معایب این خودرو را از زبان مالک آن بشنوید. در مجموع، ام وی ام X22 یک خودروی کراساوور اقتصادی است که با توجه به قیمت و امکانات رفاهی متنوع، میتواند گزینهای مناسب برای خانوادههای کوچک و افراد جوان باشد. اگر به دنبال خودرویی با ظاهر مدرن و امکانات رفاهی مناسب هستید، ام وی ام X22 میتواند گزینهای خوب برای شما باشد. نمایشگر ۸ اینچی در میان داشبورد یک کراساور ارزانقیمت چینی، از نکات مثبت ام وی ام X22 است که نمیتوان بهراحتی از کنار آن گذشت. دوربین دندهی عقب هم در تمامی نسخههای این خودرو وجود دارد؛ ضمن اینکه پشت پنل فرمان هم از نمایشگر دیجیتال برای اطلاعرسانی مصرف سوخت و بسیاری از شرایط فنی خودرو، استفاده شده است. X22 از طراحی سیلندری برای بخش سرعتسنج و نشاندهندهی دور موتور بهره نمیبرد، اما در این قسمت هم با حداقل هزینه، مدرن و کارآمد جلوه میکند؛ هرچند حالت متقارن عقربهها و برعکس بودن نمایشدهندهی دور موتور، میتواند آزاردهنده باشد.
ام وی ام X22 که ارزانترین کراس اوورهای مدیران خودرو است با تمام مزایا و معایب خود، یکی از پر فروشترین محصولات مدیران خودرو محسوب میشود. همچنین دانستن نوع پیشرانه و مشخصات فنی و اطلاع از در دسترس بودن لوازم یدکی ام وی ام X22 کمک بسیار زیادی در تصمیم خرید این خودرو خواهد کرد. این خودرو با داشتن یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱۴۹۷ سیسی میتواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو با جعبهدنده دستی ۱۷۰ کیلومتر و با دندهاتوماتیک ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. در نمای جلو پیش از هر چیز دو چراغ بزرگ با گرافیک جدید و تاحدودی خشن خودنمایی میکنند. جلوپنجره حالت شش ضلعی داشته و شبکه داخلی آن از چندین شش ضلعی کوچک تشکیل شده است.
این موتور توانایی تولید حداکثر 105 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 135 نیوتنمتر در 2750 دور در دقیقه را دارد. پیشرانه 1.5 لیتری X22 به دلیل حجم متوسط و نوع تنفس طبیعی، برای مصارف شهری و رانندگیهای روزانه مناسب است. این پیشرانه بهطور خاص بهگونهای طراحی شده که هم مقرونبهصرفه باشد و هم در مصرف سوخت بهینه عمل کند؛ هرچند که قدرت و شتاب آن در مقایسه با برخی رقبا در دسته خودروهای کراساوور اقتصادی کمی کمتر است.
با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهرهمند شوید. رودریها هم با توجه فرم پیچیدهای که دارند از سه قسمت متفاوت با سه نوع مواد ساخته شدهاند. در قسمت بالایی از پلاستیک خشک با بافت چرمی استفاده شده و دستگیره در بازکن هم کرومی است. قسمت میانی درب خودرو و جایی که محل قرارگیری آرنج و دستگیره بستن در قرار گرفته، از چرم مصنوعی در دو رنگ مشکی و نارنجی استفاده شده که خط دوخت نارنجی و نوار فلزی مات، آن را زیباتر کرده است. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کردهاند.
ارزانترین کراس اور بازار ایران
کمربند ایمنی ۳ نقطهای برای تمام سرنشینان، کیسه هوای SRS برای سرنشینان جلو، سیستم ترمز دیسکی مجهز به ABS+EBD برای چهار چرخ، سیستم هشداردهنده و قفل ضد سرقت ایموبلایزر، امکانات فنی برجستهی کراساوور امویام هستند. شرکت امداد مدیران خودرو، با سابقه طولانی در زمینه خدمات فنی و حمل وسایل نقلیه و خودروهای سواری، همواره تلاش نموده تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. هدف ما محافظت از خودرو در برابر آسیب دیدگی و ارائه خدمات مطلوب در هنگام یدک کش کردن اتومبیل شما با هزینه مناسب است. امداد مدیران خودرو با سرعت در ارائه خدمات، استفاده از تجهیزات ایمن برای یدک کشیهای طولانی، و قیمت مناسب، از شرکتهای دیگر متمایز است.
ما با کادری مجرب و حرفهای و به صورت شبانهروزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم. تیگو2، تیگو X3 و MVM X22 ، کلیه نامهایی است که به کراس اوور جمع و جور شرکت خودروسازی چری چین اطلاق میشود. این خودرو که از زمستان سال ۹۵ وارد کارزار خودرویی کشور شده، بر مبنای دیگر محصول مشهور چری در ایران یعنی ام وی ام 315 (چری A13) طراحی و تولید شده است. اما mvm x22 سعادت چندانی در این زمینه نداشته و به خصوص در ردیف عقب کوبشهای زیادی از سیستم تعلیق به سرنشینان منتقل میکند. بنابراین نباید انتظار سواری نرم از این کراس اوور کوچک را داشته باشید و احتمالا در مسافرتهای طولانی یا هنگام عبور از مسیرهای پردستانداز، خیلی از سواری با این خودرو لذت نخواهید برد. بنابراین باید سواری خشک و تنظیمات سفت سیستم تعلیق را از معایب ام وی ام X22 بدانیم.
هرچند در آینده احتمالا رهام (نسخه هاچ بک و کراس از شاهین سایپا) نیز در همین کلاس عرضه خواهد شد. گیربکس دستی این خودرو برای خریدارانی که بهدنبال تجربه رانندگی کلاسیک و کنترل بیشتر بر تعویض دندهها هستند، مناسب است. این گیربکس به دلیل سادگی و کمهزینهبودن، بهویژه در شهرهای پرترافیک که نیاز به تعویض دنده مکرر دارند، انتخاب خوبی است. در مقابل، گیربکس CVT یا گیربکس پیوسته متغیر، برای رانندگانی که به دنبال راحتی بیشتر و مصرف سوخت بهینهتری هستند، طراحی شده است. این گیربکس اتوماتیک، بهطور پیوسته دندهها را با توجه به شرایط رانندگی تغییر میدهد و به بهبود راندمان سوخت و کاهش لرزش خودرو کمک میکند.
همین موضوع در ساعات اولیه رانندگی موجب سردرگمیتان میشود اما نگران نباشید، چون در مدتزمان کوتاهی بدان عادت خواهید کرد. کابین ام وی ام X22 کیفیت مطلوب مواد مورداستفاده را میتوان اولین نکته قابلتوجه درباره کابین ام وی ام X22 دانست. صندلیها، پنل دربها و غربیلک فرمان با چرم و مجموعه کنسول جلو با پلاستیک فشرده (باکیفیتتر از قبل) و روکشی نرم شبیه فیبر کربن پوشیده شده است. خط نارنجیرنگ دور خروجیهای سامانه تهویه، دستهدنده و حاشیه بالایی کنترلهای سامانه تهویه تناسب جالبی با قسمتهای کرم-نارنجی چرم صندلیها و پنل دربها داشته و به جذابیت فضا میافزاید.
تجمع خریداران فردا T5 و سوبا به علت تحویل...
قدرت این وسیله نقلیه حدود 105 اسب بخار می باشد که می تواند در عرض 15 ثانیه سرعت را به 100 کیلومتر برساند و نهایت سرعت آن به 160 کیلومتر به ساعت نیز برسد. نوار های پلاستیکی مقاوم و مشکی رنگ از سپر جلو تا عقب امتداد یافته است که هم می توانند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و هم زیبایی بیرون ماشین را بیافزاید. لوگو شرکت ام وی ام در جلوی ماشین خود نمایی می کند که باعث جذابیت دو چندان و لاکچری نشان دادن آن شده است. و اما صندوق عقب یکی از نقاطی می باشد که در هر خودروی ضروری است، صندوق خودرو ام وی ام 420 لیتر فضای خالی داشته و می تواند برای یک خانواع پر جمعیت مزیت حساب شود.
همه چیز درباره کد کلاس های تارا دستی
درنتیجه از نظر شتابگیری و همچنین کشش در سربالاییها خیلی چابک و پرقدرت عمل نمیکند. البته که در رانندگیهای عادی و روزمره، بهخصوص در حوزه مصارف خانوادگی انتقاد زیادی به توان موتور x22 وارد نیست اما با این وجود هیجان و جسارت چندانی هم در عملکرد فنی این خودرو احساس نمیشود. به خصوص هنگام سبقتگیری در مسیرهای شیبدار و سربالاییها، ضعفهای فنی ایکس ۲۲ بیشتر از سایر مواقع خود را نشان خواهند داد. آستانهی قیمت این خودرو برای مدل مجهز به جعبهدندهی دستی و آپشنهای استاندارد (ام وی ام X۲۲ اکسلنت اسپرت EX دنده ای) ، ۱۹۸ میلیون تومان است.
محل نصب پلاک نیز به طرز هوشمندانهای در داخل دریچه بزرگ هواکش تعبیه شده و قطعه نقرهای رنگ طراحی شده در زیر سپر خودرو، زیبایی نمای روبروی ایکس22 را تکمیل نموده است. ام وی ام X22 موفق شده از نظر ظاهری هماهنگی و تناسب شایستهای را بین عناصر طراحی خارجی خود به وجود آورد. جلو پنجره از شش ضلع با زوایای شکسته تشکیل شده و در هر دو انتها تا چراغهای جلو امتداد یافته است. MVM X22 بی شک یکی از خوش استایل ترین کراس اوورهای درون شهری بازار است اما این خودرو نقاط ضعفی را نیز همراه دارد. ام وی ام X22 پرو یک هاچبک کراس است که در گروه خودروهای اقتصادی کلاس B قرار میگیرد و برای استفاده شهری مناسبتر است در حالی که نیاز خانواده را برای مسافرتهای بین شهری نیز برآورده میکند. فاصله بین محورهای امویام X22 پرو بیشتر از رقبا بوده و راحتی سرنشینان را بهویژه در سفرهای طولانی افزایش میدهد.
فضای صندوق عقب با ظرفیت ۴۲۰ لیتر، از رقبایی همچون ساندرو و ۲۰۷ نیز جادارتر است و امکان حمل بار بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار میدهد. صندلیها سایز متوسطی دارند که برای 4 نفر کافی است، اما طراحی خودرو به شکلی بوده که در مواقع ضروری امکان اضافهشدن یک نفر به ظرفیت خودرو وجود داشته باشد. جای پا برای سرنشینان جلو کافی و برای سرنشینان عقب بیشتر مناسب افرادی با قامت متوسط است. این نوار فلزی همچنین در رکاب دو طرف خودرو نیز دیده میشود و به استحکام و پایداری بدنه کمک میکند. این عناصر طراحی، حس کراس و جوانپسند بودن را در این مدل تقویت کرده و توجه مخاطبان را به خود جلب میکند.
تفاوت پژو 207 دنده ارتقاء یافته با معمولی و کلاس های پژو 207 دنده
خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست. البته از نظرات سورنا و دفاعی که دارن از این ماشین میکنن و جواب هر کسی که بد گفته رو میدن مشخصه مصرف کننده نیستن. نکته جالب و متمایزی که در این بخش وجود دارد، حرکت خلاف جهت عقربه دورسنج است که شاید در اوایل رانندگی با X22 اندکی نامأنوس جلوه کند اما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، عادی خواهد شد. یک اسپویلر باریک نیز در بخش بالایی شیشه عقب و قسمت انتهایی سقف تعبیه شده که دو قطعه پلاستیکی سرازیر شده از دو انتهای آن، کناره های شیشه عقب را فراگرفته اند. صندلیها هم از تریم دو رنگ مشکی و نارنجی بهره میبرند و سایز متوسطی دارند که برای 4 نفر راحت و کافی است و نفر پنجم هم میتواند در صندلی عقب جای بگیرد.
{سهند بخریم یا اطلس؟ مقایسه اطلس و سهند
|}در مجموع میتوان اینطور بیان نمود که ایکس22 نسبت به خودروهای هم رده داخلی از ظاهری جذابتر با شاخصه های اسپرت بیشتری برخوردار است. ریل سقفی آلومینیومی به همراه متعلقات پلاستیکی مشکیرنگ دور گلگیرها که از قسمت جلو تا بخش عقب خودرو امتداد یافتهاند، بر خصوصیات ظاهری اسپرتگونه ام وی ام ایکس 22 افزوده اند.. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. کابین این خودرو با تریم دو رنگ و امکاناتی همچون نمایشگر ۹ اینچی، فرمان دیکات با سیستم کمکی برقی و دکمههای کنترل مالتیمدیا و کروز کنترل، تجربهای راحت و مدرن را برای راننده فراهم میکند. بله، این خودرو به دو کیسه هوا در جلو، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل حرکت در سربالایی مجهز است.
تصاویر موجود نشان میدهند در طراحی این نسخه چری نگاهی دقیق به محصولات اخیر هیوندای به ویژه مدلهای کونا و سانتافه داشته، چرا که دماغه خودرو به وضوح کراساوورهای مذکور را در ذهن تداعی میکند. این افزایش قیمت را تا حدی میتوان به تغییر کامل موتور٬ گیربکس٬ داشبورد و طراحی بخش جلویی خودرو نسبت داد که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و حالا خودرویی مدرنترو جذاب تر را یادآور میشود. خودرو MVM X22 ترکیبی از طراحی مدرن، ایمنی بالا و امکانات رفاهی مناسب است که با قیمتگذاری متنوع، گزینهای ایدهآل برای علاقهمندان به کراساوورهای شهری محسوب میشود. در مجموع، ام وی ام X22 با داشتن امکانات رفاهی بیشتر و قیمت اقتصادیتر، برای خریدارانی که به دنبال خودرویی با قیمت مناسب و ظاهر اسپرت هستند، گزینه بهتری به نظر میرسد. سپر عقب ام وی ام X22 نسبت به سایر بخشهای خودرو طراحی سادهتری دارد، اما همچنان با افزودن جزئیاتی مانند نوار نقرهای رنگ و وجود محل نصب پلاک در مرکز سپر، هماهنگی خوبی با سایر بخشهای بدنه دارد. همچنین خروجیهای اگزوز که بهصورت پنهان طراحی شدهاند، به تمیزتر دیده شدن نمای عقب کمک میکنند و حس اسپرت خودرو را کمرنگ نمیکنند.
{سواری نسبتا خشک
|}این خودرو با تکیه بر جزئیات ظاهری و تزیینات مختلف در کابین، فضایی را ایجاد کرده که به مراتب از بسیاری از رقبای اقتصادی داخلی متمایز شده است. شرکت سازنده ادعا کرده است که از تجهیزات کاملا مدرن و خودکار خود برای دوخت صندلیهای X22 استفاده میکند تا از نظر کیفیت استفاده و ظرافت تولید، تفاوتی با نمونههای موجود در مدلهای لوکس لندروور انگلیس نداشته باشد. چری، از سالها پیش با لندروور همکاری میکند و خط مونتاژ اصلی این برند در چین را در اختیار دارد. راحتی و ارگونومی خوب صندلیها در ام وی ام X22، حاصل ۲۰۰ نمونهی آزمایشی در پیش تولید این خودرو و بیش از ۱ میلیون کیلومتر، تست جادهای با آن است.
قیمت ام وی ام X22 Pro اتوماتیک در حال حاضر چیزی حدود 1,070,000,000 میلیون تومان است. در مورد هندلینگ و کیفیت سواری هم میتوان گفت که گرچه ضربات وارده به کابین در اینجا تا حدودی کمتر شده اما باز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را اذیت خواهد کرد. همچنین به دلیل بهرهمندی از سیستمهای کنترل پایداری، تعادل خودرو در عبور از پیچها بهتر شده اما همچنان در سرعتهای بالا بادیرول و تکانهای جانبی دور از انتظار نیست. قدرت ترمزها نیز میتواند در شرایط عادی متناسب و تا حد زیادی اطمینانبخش برآورد شود. البته ذات گیربکسهای سی وی تی با شتابگیری مهیج چندان تناسبی ندارد و شما هم نباید انتظار عملکردی در حد انواع دوکلاچه و یا اتوماتیک مجهز به تورک کانورتور از این جعبه دنده داشته باشید.
سیستم تعلیق مکفرسون بهطور معمول در خودروهای شهری و کراساوورهای کامپکت استفاده میشود و ترکیب مناسبی از راحتی و کنترل را ارائه میدهد. هرچند که این سیستم در جادههای ناهموار یا مسیرهای دستانداز، بهویژه در قسمت عقب خودرو، کمی خشک عمل میکند و ممکن است برای سرنشینان ناراحتکننده باشد. با این حال، در جادههای شهری و مسیرهای هموار، سیستم تعلیق ام وی ام X22 عملکرد مناسبی دارد و بهخوبی از پس ضربات و لرزشهای جزئی برمیآید.
شرایط خودرو اقساطی mvm